GoMentor 24/7 - FAQ

Skrevet af GoMentor

Spørgsmål og svar til GoMentor 24/7

Finder du ikke svar her, er du altid velkommen til at kontakte os

 

HVAD ER GOMENTOR 24/7?

GoMentor 24/7 er fortrolig online terapi og coaching, hvor du kan skrive med din personlige psykolog, terapeut eller coach via GoMentors eget sikre chatsystem, med mulighed for fuld anonymitet. Du kan skrive fra din computer, tablet eller smartphone, uanset om du har brug for terapi, coaching eller vejledning for at komme videre med udfordringer i dit liv. Du betaler kun for den periode, du har brug for, og du kan naturligvis altid opsige dit abonnement.

HVAD KOSTER DET?

Med GoMentor 24/7 får du fortrolig online-terapi og -coaching med gratis oprettelse. Vores abonnementspriser er:

  • GoMentor 24/7 Light, 124 kr./uge. Binding 4 uger. Månedlig pris: 496 kr.
  • GoMentor 24/7 Basic, 249 kr./uge. Binding 4 uger. Månedlig pris: 996 kr.
  • GoMentor 24/7 Livet, 349 kr./uge. Binding 4 uger. Månedlig pris: 1.396 kr.
  • GoMentor 24/7 Live+, 449 kr./uge. Binding 4 uger. Månedlig pris: 1.796 kr.

Betalingen finder sted, når du er blevet tildelt en mentor.

HVORDAN FÅR JEG EN MENTOR?

Når du tilmelder dig GoMentor 24/7, fortæller du lidt om dig selv og din situation, samt hvad du har brug for hjælp til. På den måde kan vi matche dig op med den mentor, der passer bedst til dig og det, du har på hjertet. Vi bestræber os på at matche dig op med den rette psykolog, terapeut eller coach inden for 24 timer på hverdage. Dit abonnement begynder først, når du har fået tildelt en mentor.

KAN JEG VÆRE ANONYM?

I GoMentor 24/7 kan du vælge, om du vil være anonym eller ej. Du vælger selv dit brugernavn og er ikke forpligtet til at oplyse alder og andre personlige oplysninger til din mentor. Den e-mail adresse, du oplyser, kommer din mentor heller ikke i besiddelse af. Den anvendes af vores system, som sender dig notifikationer, når din mentor har svaret, samt et link til din faktura (månedsopgørelse) med oversigt over dine betalinger.  

HVOR MEGET MÅ JEG SKRIVE?

Du kan som udgangspunkt skrive lige så meget, du har lyst til. Ønsker du hurtige svar fra din mentor, skal du dog være opmærksom på, at det kan tage længere tid for din mentor at svare, hvis dine beskeder er meget lange.

HVOR HURTIGT FÅR JEG SVAR?

Din mentor har forpligtet sig til at svare dig inden for 24 timer. Vores mentorer bestræber sig på at svare dig, så hurtigt de kan. Ønsker du at live-chatte med din mentor, kan du med fordel købe et Live eller Live+ abonnement, som indeholder live-video og/eller live-chat.

HVORDAN BOOKER JEG VIDEOSESSIONER OG LIVE-CHAT?

Du logger ind i GoMentor 24/7-chatsystemet eller i GoMentor app’en og klikker på “Book session”. Her kan du vælge mellem enten videosession eller live-chat, hvis det er inkluderet i dit abonnement.

HVAD ER LIVE-CHAT?

Live-chat er en session på 30 minutter, som du booker med din mentor, hvor I er online samtidig, og hvor mentor svarer på dine beskeder med det samme.

KAN JEG AFHOLDE MERE END 1 SESSION?

Ja, du kan sagtens booke flere sessioner efter hinanden.

KAN JEG KØBE EKSTRA SESSIONER?

Ja, du kan tilkøbe videosessioner eller live-chat udover dit abonnement, hvis din mentor tilbyder det.

HVAD KOSTER EKSTRA SESSIONER?

Prisen er forskellig fra mentor til mentor og fremgår af deres profilside.

KAN JEG OVERFØRE UBRUGTE VIDEOSESSIONER (ELLER LIVE-CHAT) TIL NÆSTE MÅNED?

Nej, det er ikke muligt at overføre ubrugte live-chat eller videosessioner. De inkluderede videosessioner (og live-chat) skal bruges i den måned, de er købt.

HVAD MENES DER MED "TILFREDSHEDSGARANTI - ELLER PENGENE TILBAGE"?

GoMentor har en »Tilfredshedsgaranti« på alle GoMentor 24/7-abonnementer. Det betyder, at hvis du ikke er tilfreds med dit GoMentor 24/7-abonnement, og vi ikke kan finde en tilfredsstillende løsning for dig – f.eks en anden mentor, der matcher bedre  så kan du få refunderet det indbetalte beløb, hvis du gør GoMentor opmærksom på utilfredsheden inden for de første 7 dage af din abonnementsperiode.

HVORDAN ÆNDRER JEG MIT ABONNEMENT TIL PERSONLIGE MØDER ELLER ONLINE SAMTALER?

Hvis du har et GoMentor 24/7 Live eller Live+ abonnement, inkluderer det henholdsvis 2 og 4 videosessioner eller live-chats. Hvis du har et Light eller Basic abonnement, har du mulighed for at supplere med videosessioner. Du kan booke en videosession inde i GoMentor 24/7-chatsystemet ved at trykke på "Book session".

Da mentorerne, der er tilknyttet GoMentor 24/7, kan være bosiddende mange forskellige steder i landet, tilbyder vi derfor ikke muligheden for at supplere dit abonnement med personlige møder.

HVORDAN FORNYER JEG MIT ABONNEMENT?

Et GoMentor 24/7-abonnement er et løbende abonnement, dvs. det fornyes automatisk ved udløb. Er du glad for dit forløb og gerne vil fortsætte, skal du derfor ikke foretage dig noget.

Ønsker du at pause eller stoppe abonnementet, skal du inden udløb stoppe det eller sætte det på pause. Det gør du ved at logge ind i GoMentor 24/7-chatsystemet og trykke “Ændre abonnement”. At sætte det på pause betyder, at du altid har mulighed for at genaktivere det, såfremt du ønsker det.

KAN JEG SKIFTE MENTOR UNDERVEJS?

Opdager du, at der ikke er kemi, eller at din mentor ikke kan hjælpe dig med det, du har brug for, er du velkommen til at skifte til en anden. Det kan du gøre ved at kontakte GoMentor support.

Sker det, at mentoren ikke svarer inden for 24 timer, efter at have modtaget en besked fra dig, er det ikke muligt at få kompensation. Det er dog altid muligt for dig at anmode om en ny mentor.

KAN JEG STOPPE MIT ABONNEMENT?

Ønsker du at pause eller stoppe abonnementet, skal du inden udløb stoppe det eller sætte det på pause. Det gør du ved at logge ind i GoMentor 24/7-chatsystemet og trykke “Ændre abonnement”. At sætte det på pause betyder, at du altid har mulighed for at genaktivere det, såfremt du ønsker det.

HVAD GØR JEG, HVIS MIN MENTOR SKAL HOLDE FERIE ELLER ER SYG?

I tilfælde af, at din mentor holder ferie eller er syg, blive dit abonnement forlænget med antallet af feriedage mentor afholder eller er syg.

HVORDAN ER MINE INDTASTEDE OPLYSNINGER OG BESKEDER SIKREDE?

Al personlig data lagres på en sikker server, hvor al udveksling af data (såsom login og sendte/modtagede beskeder) er krypteret. Derfor kan du føle dig helt tryg ved at bruge GoMentor 24/7. Dine oplysninger bliver ikke delt med en tredjepart. Din personlige mentor vil kun kunne se dit brugernavn, de beskeder, du sender, og eventuelt dit profilbillede (valgfrit).

HVAD SKAL JEG GØRE, HVIS JEG VIL KLAGE OVER MENTOREN?

Kundeservice er meget vigtigt for GoMentor. I en situation, hvor du er utilfreds med din 24/7-mentor, bedes du indsende en formel klage. Eventuelle klager skal ske skriftligt via kontaktsiden på denne hjemmeside og indeholde alle detaljer nødvendige for, at GoMentor kan underbygge dine påstande. Du bedes også notere, om du ønsker svar pr. telefon eller e-mail.

Du har også mulighed for at indgive en klage online til EU’s ODR.

HAR DU FORTSAT BRUG FOR HJÆLP?

Ingen liste er udtømmende og bestemt heller ikke denne.

Har du brug for hjælp, der ikke er beskrevet her, er du altid velkommen til at kontakte GoMentor support.

Vi samarbejder med



Hvis du eller en anden person er i fare eller har selvmordstanker, bør du ikke benytte GoMentor. Disse instanser kan hjælpe dig med øjeblikkelig hjælp.

Denne hjemmeside anvender cookies for at sikre dig den bedst mulige oplevelse. Læs mere